m1

طلوعی دوباره برای سالوت

طلوعی دوباره برای سالوت

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در print

در سال 1392 مجموعه «سالوت» با هدف نوآوری در طعم و مزه سس‌های تک‌نفره و اقتصادی افتتاح شد.

تاسیسات تولیدی شرکت در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع و فضای سرپوشیده‌ای حدود ۴۰۰ متر مربع قرار گرفته و با ۲۰ نیروی تحصیلکرده و دانشگاهی در دفتر مرکزی و کارخانه، روزانه بیش از دو تن انواع سس به خصوص سس مایونز و گوجه‌رنگی تولید و روانه بازار می‌کرد.

اما این مجموعه، به دلیل سیاست‌های نادرست و درک اشتباه از بازار، نتوانست به جایگاه درخوری در بازار دست پیدا کند و پس از تجربه چند فراز و فرود، در نهایت متاسفانه در اوایل سال 99 از چرخه رقابت خارج و ورشکست شد.

برای مشاهده محصولات سالوت کلیک کنید.

مدتی نگذشته بود که با همت و مدیریت محسن مرتضوی و با سرمایه‌گذاری حسین مصطفی زاده این مجموعه با طلوعی دیگر و نگاهی مدرن به بازار در تاریخ 1 بهمن ماه مجددا وارد عرصه رقابت شد تا سرآغازی برای خلق طعم بی‌نظیر و ساخت آینده‌ روشن برای برند سالوت و تمامی پرسنل آن باشد.

از مهم‌ترین ویژگی‌های محصولات «سالوت» می‌توان به این موارد اشاره کرد: نگاه تخصصی به تولید سس، تعیین فرمولاسیون و ترکیب سس‌های تولیدی، ساخت و معرفی طعم‌های جدید سس به بازار.

در ادامه بخشی از صحبت‌های حسین مصطفی زاده سرمایه گذار مجموعه و بازدید ایشان از سالوت را مشاهده خواهید کرد.

هم اکنون محصولات «سالوت» در بسته‌بندی‌های یک‌نفره و بسته‌بندی‌های 8 کیلویی، تولید و در معتبرترین رستوران‌ها، فست‌فودها عرضه می‌شود.

این مجموعه ضمن تلاش برای نفوذ به بازار هدف خود، اهتمام خاصی برای کسب سهم خود از بازارهای صادراتی دارد و به زودی منتظر اخبار خوبی از حضور این برند در بازارهای صادراتی باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

به بالای صفحه بردن