در سال 1392 مجموعه «سالوت» با هدف نوآوری در طعم و مزه سسهای تکنفره و اقتصادی افتتاح شد.
تاسیسات تولیدی شرکت در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع و فضای سرپوشیدهای حدود ۴۰۰ متر مربع قرار گرفته و با ۲۰ نیروی تحصیلکرده و دانشگاهی در دفتر مرکزی و کارخانه، روزانه بیش از دو تن انواع سس به خصوص سس مایونز و گوجهرنگی تولید و روانه بازار میکرد.
اما این مجموعه، به دلیل سیاستهای نادرست و درک اشتباه از بازار، نتوانست به جایگاه درخوری در بازار دست پیدا کند و پس از تجربه چند فراز و فرود، در نهایت متاسفانه در اوایل سال 99 از چرخه رقابت خارج و ورشکست شد.
برای مشاهده محصولات سالوت کلیک کنید. |
مدتی نگذشته بود که با همت و مدیریت محسن مرتضوی و با سرمایهگذاری حسین مصطفی زاده این مجموعه با طلوعی دیگر و نگاهی مدرن به بازار در تاریخ 1 بهمن ماه مجددا وارد عرصه رقابت شد تا سرآغازی برای خلق طعم بینظیر و ساخت آینده روشن برای برند سالوت و تمامی پرسنل آن باشد.
از مهمترین ویژگیهای محصولات «سالوت» میتوان به این موارد اشاره کرد: نگاه تخصصی به تولید سس، تعیین فرمولاسیون و ترکیب سسهای تولیدی، ساخت و معرفی طعمهای جدید سس به بازار.
در ادامه بخشی از صحبتهای حسین مصطفی زاده سرمایه گذار مجموعه و بازدید ایشان از سالوت را مشاهده خواهید کرد.
هم اکنون محصولات «سالوت» در بستهبندیهای یکنفره و بستهبندیهای 8 کیلویی، تولید و در معتبرترین رستورانها، فستفودها عرضه میشود.
این مجموعه ضمن تلاش برای نفوذ به بازار هدف خود، اهتمام خاصی برای کسب سهم خود از بازارهای صادراتی دارد و به زودی منتظر اخبار خوبی از حضور این برند در بازارهای صادراتی باشید.